Доставка та оплата

Шановні, покупці нашого інтернет-магазину DAKI!

У цьому розділі нашого сайту ми постараємося дати найбільш корисну інформацію про способи оплаты та доставки товарів у разі придбання його через систему он-лайн продажів в інтернет-магазині DaKi.

 

Порядок оформлення замовлення для громадян України:

При формуванні замовлення Вам пропонується кілька найбільш зручних і розширених способів оплати та доставки товару. Тому при оформленні замовлення Вам необхідно подумати та визначитися з найбільш зручним для Вас способом оплати та доставки.

При оформленні необхідно звернути увагу на правильне та повне заповнення своїх автобіографічних даних та іншої контактної інформації. Це необхідно для менеджера магазину, який буде обслуговувати Ваш заказ, щоб він мав достовірну інформацію про Вас, так як повне та правильне заповнення автобіографічних даних (П.І.Б., дані народження, точне місце приживання) є стандартними вимогами при оформленні доставки товару поштовими і кур'єрськими службами. У цьому випадку помилки при заповненні інформації можуть призвести до таких негативних наслідків, як неможливо отримати товар у представника поштової служби або кур'єра. Це може бути пов’язано з тим, що дані в заповненій накладній не будуть збігатися з даними, вказаними в документах, що підтверджують вашу особистість (паспорт, водійське посвідчення і т. д.).

 

Вартість доставки:

До найближчого вам відділення служби перевізника: 

 - за тарифами перевізника 

Самовивіз з магазина:

 - безкоштовно

Адресна доставка по Україні:

 - за тарифам перевізника 

 

Оплата замовлення здійснюється тільки в національній валюті одним із наступних способів:

Он-лайн оплата LiqPay

Ви можете оплатити свій замовлення безпосередньо на карті Visa або MasterCard будь-якої банки при будь-якому вигляді доставки.

Готівковий розрахунок

При самовивозі з магазину DaKI можна здійснити оплату замовлення в касі магазину.

Безоготівковий розрахунок

Поповнення карточного або поточного рахунку Приватбанку.

 

Перед відправкою, заказаний Вами товар ретельно перевіряється нашими співробітниками. Відправляється замовлення підлягає страхуванню, вартість страховки включається в ціну доставки. Так що Ви можете бути спокою за збереження замовлень.

При пошкодженні або втраті вантажу повну матеріальну відповідальність несе служба доставки.

Перевірку замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо здійснювати на місці — в відділенні служби доставки у вашому місті.

Зверніть увагу, що будь-які претензії по зовнішньому виду, якості, відповідності отриманого товару замовленим, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару в поштовому відділенні. Забрав товар з поштового відділення, ви цим підтверджуєте, що не має претензії до інтернет-магазину за всіма вище переліченими питаннями.

Якщо все-таки у вас є претензії до замовлення, ви маєте право відмовитися від нього, написав відповідне заяву. Якщо ви отримали замовлення з ознаками крадіжки або пошкодження при транспортировці, то обов’язково повідомте про це нам по телефону та оформите відповідну заяву. Це дасть нам можливість законно розібратися з компанією перевізником і повторно відправити вам замовлення, не дожидаючись повернення пошкодженого замовлення.

 

І напослідок хочеться сказати, що, якщо вам все рівно не зрозумілі правила оформлення, порядок оплати та доставки замовлень, ви можете зв’язатися та уточнити у менеджера інтернет-магазину всі питання щодо оформлення, оплати та доставки замовлень.


Бажаємо Вам приємних покупок.